Agencja Reklamowa Format

Kontakt email, www
Ul. Zielonogórska
27-100 Iłża , woj. Mazowieckie

Linki sponsorowane

Strategia SEM

Agencje SEM

Specjalizacje:

  • Linki sponsorowane
  • Strategia SEM
  • Agencje SEM

O nas

Działające w Polsce agencjeinteraktywne często oferują bardzo dużą różnorodność usług. Ichwachlarz jest znacznie szerszy niż w przypadku agencji zachodnich,gdzie sprzedaje się raczej całe pakiety usług, a nie pojedynczeusługi. Różnica z pozoru jest niezbyt istotna, ponieważ wydaje się,że z pojedynczych usług również można złożyć cały zestaw. I owszem,jednak cena takiego rozwiązania może być dość wysoka, podczas gdypakiety usług zawsze są tańsze niż zwyczajna suma należności zaposzczególne usługi.W ślady zachodnich agencji interaktywnych poszły jednak niektórelepsze polskie. Niestety amerykańskie wzorce nie są zbyt dobrzedostosowane do polskiego rynku, gdzie najważniejsza jest wciążcena, a nie jakość usługi. Agencja interaktywna musi więc zmierzyćsię z dwoma rodzajami problemów: pierwszą klasę stanowią obiektywneproblemy techniczne i technologiczne, natomiast drugą, stworzoneprzez konkurencję błędne przekonania, których próbują się trzymaćklienci.Wybór agencji reklamowej jest dość trudny. Wybierać możemy spośródmniejszych lub większych, przy czym zazwyczaj mniejsze agencje sąbardziej elastyczne, ale wykonanie w nich całego projektu siłąrzeczy zajmuje nieco więcej czasu. Duże agencje interaktywne, któreoferują lepsze warunki płatności, zazwyczaj dysponują ciekawszymimetodami promocji, które moglibyśmy wykorzystać, ale prawdą teżjest, że to niewielkie agencje interaktywne często organizująnajciekawsze kampanie, ponieważ często wystarczy opracować jedenplan, który po wprowadzeniu drobnych zmian będzie bardzouniwersalny i zaspokoi potrzeby wielu klientów. To zbliża nas dowzorców amerykańskich, gdzie tak naprawdę poszczególne pakietyusług są tylko predefiniowanymi zestawami podstawowych usług nieznajdujących się w cenniku jako indywidualne produkty. Wartoprzyjrzeć się takim ofertom, ponieważ zapewniają one kompleksowąobsługę danego problemu. Jeśli na przykład wybierzemy sobie pakietpromocji dla witryny, dostaniemy w jego ramach kompletną obsługęSEO, SEM i stron portali społecznościowych. Jeśli natomiastzechcemy przygotować oprawę graficzną, zostanie przygotowane kilkaprojektów, które będą nam przydatne przy różnych zastosowaniach.Kategoria: agencja reklamowa, Agencje, Internet, promocja Tagi: agencje interaktywne, kampaniereklamowe, konkurencja, oferta, usługi